De openingsuren kunnen per winkel verschillen. Wil je zeker zijn van de juiste openingsuren voor jouw Bon’Ap-winkel tijdens de feestperiode? Raadpleeg dan de winkelpagina.
Bij Bon'Ap kan je op twee manieren eenvoudig online bestellen voor de feestdagen:
Feestaanbod via Click&Collect-service Stel zelf jouw feestmenu samen met onze feestelijke ingrediënten. Je kiest wat je nodig hebt, plaatst je bestelling online en haalt alles af in jouw Bon'Ap-winkel op het moment dat jou het best uitkomt.
Feestmenu via de Bon'Ap Box Liever een kant-en-klaar feestmenu? Dan is zijn de feestmenu's van Bon'Ap Box iets voor jou. Je kiest uit onze zorgvuldig samengestelde feestboxen, boordevol smaak en gemak. Ideaal voor wie zonder stress wil genieten van een heerlijk feestmaal.
Beide opties zijn beschikbaar via onze website. Zo ben je zeker van smakelijke en zorgeloze feestdagen.
Zeker en vast! Ook zonder voorafgaande bestelling ben je welkom in onze Bon'Ap-winkels tijdens de feestperiode. We voorzien steeds een ruim assortiment aan:
bereide maaltijden
fondue- en gourmetschotels
andere feestelijke producten
Zo kan je ook last-minute nog iets lekkers meenemen voor jouw feesttafel.
Let op de openingsuren:
24 en 31 december: open tot 16 uur
25 december (Kerstmis) en 1 januari (Nieuwjaar): gesloten
Tip: kom op tijd, want sommige populaire producten kunnen snel uitverkocht zijn.
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan geen twee bestelmethodes combineren in één bestelling. Wil je een feestmenu bestellen voor kerst én voor nieuwjaar? Dan moet je twee aparte bestellingen plaatsen.
Dit zorgt ervoor dat we jouw bestelling correct kunnen verwerken en dat het afhaalmoment en de beschikbaarheid per feestdag goed afgestemd zijn.
Loopt er op een bepaald product een promo, dan wil je daar uiteraard graag van genieten. Hoe ben je er nu zeker van dat je de promo ontvangt? We geven je een voorbeeld: loopt er op de preparé een promo van 400 g + 200 g gratis, bestel dan online 400 g. De 200 g krijg je er sowieso gratis bovenop wanneer je komt afhalen.
Je moet je bestelling ook effectief in de specifieke promo-periode komen afhalen en betalen om van de promo te kunnen genieten. De geldigheid van de promo staat telkens duidelijk vermeld in het rood bij het product zelf.
Bijvoorbeeld: er loopt een promo op varkenshaasje van 09/06 t.e.m. 15/06/2023. Dan moet je als afhaaldatum ten laatste 15/06 aanduiden om van de promo te kunnen profiteren.
Wanneer je online bestelt, kan je zelf kiezen in welke Bon'Ap-maaltijdwinkel je de producten afhaalt. Hou er rekening mee dat je je bestelling 2 kalenderdagen op voorhand plaatst. Bestellen kan tot 23.59 uur. Op zondag kan er niet afgehaald worden.
Je kan voor de dag van afhaling zelf een tijdstip kiezen. Je bestelling wacht op jou in het atelier. Vraag aan een medewerker om deze voor je te halen.
Online betalen bij Bon'Ap is enkel mogelijk wanneer je een Bon'Ap Box bestelt. Eens jouw feestmenu of -buffet gekozen, kan je veilig en eenvoudig online betalen via Bancontact. Alle transacties verlopen via een beveiligde betaalomgeving.
Bestel je via Click&Collect? Dan betaal je in de winkel bij afhaling.
Ga naar je account op de website. Dat doe je door rechts bovenaan op "Inloggen" te klikken. Daar kan je een overzicht van je bestellingen raadplegen. Staat de bestelling er niet tussen, of staat de status op "Niet voltooid'" dan liep er iets mis. Probeer het in dat geval opnieuw. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail in je mailbox.
Wanneer dit niet het geval is, neem contact op via het contactformulier. Bij dringende vragen, contacteer de klantendienst op 09 216 73 10 op weekdagen tussen 8 en 17 uur (vrijdag tot 16 uur)
Ontving je geen bevestigingsmail na de aanmaak van je account of het plaatsen van je bestelling? Check eens je ongewenste mail of spam. Accepteer in deze mail ons e-mailadres als "Betrouwbaar". Zo vind je onze mails in de toekomst gewoon in je mailbox terug.
Heb je helemaal geen mail ontvangen? Neem contact op met de klantendienst via het contactformulier.
Wanneer je online bestelt, kan je zelf kiezen in welke Bon'Ap-maaltijdwinkel je de producten afhaalt. Hou er rekening mee dat je je bestelling 2 kalenderdagen op voorhand plaatst. Bestellen kan tot 23.59 uur. Op zondag kan er niet afgehaald worden.
Je kan voor de dag van afhaling zelf een tijdstip kiezen. Je bestelling wacht op jou in het atelier. Vraag aan een medewerker om deze voor je te halen.
Nee, dat is niet mogelijk. Voor je een bestelling plaatst, moet je eerst jouw Bon’Ap-winkel selecteren. Die keuze bepaalt het assortiment en beschikbare tijdslots en producten. Wil je toch in een andere winkel afhalen? Dan moet je je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen met de juiste winkelkeuze.
Een bestelling kan je online niet aanpassen. In dat geval neem je contact op met jouw gekozen winkelpunt en pas je jouw bestelling telefonisch aan. Klik hier om de gegevens van jouw winkel te vinden. Klik vervolgens door naar de winkelpagina om het telefoonnummer te zien.
Je kunt je gegevens makkelijk aanpassen via "Mijn account". Het type account (privé, bedrijf of organisatie) kan je echter niet aanpassen. Wil je jouw e-mailadres veranderen? Klik dan op de knop "E-mail aanpassen". Je ontvangt een bevestigingsmail op je nieuwe mailadres en kan daarna deze wijziging bevestigen.
Bij het aanmaken van je account bij Bon'Ap geef je aan of je communicatie van Bon'Ap wenst te ontvangen. Op dat moment geef je tostemming voor zowel digitale als papieren communicatie.
Wil je liever enkel e-mails ontvangen, enkel post, of helemaal geen communicatie meer? Geen probleem! Je kan je voorkeuren op elk moment aanpassen via je accountinstellingen.
Ga naar 'Mijn account aanpassen' en scrol helemaal naar beneden. Daar vind je de opties om je communicatievoorkeuren aan te passen.
Je geeft toestemming om digitale communicatie te ontvangen.
Je ontvangt dan nieuwsbrieven en promoties via e-mail.
Je gaat akkoord met het ontvangen van communicatie op papier.
Je ontvangt dan onze communicatie, zoals de folder, via de post, op jouw opgegeven adres.
Vink aan wat jij verkiest en klik op 'Indienen' om je keuze op te slaan. Zo blijf je altijd op de hoogte op de manier die jij het prettigst vindt.
Ontving je geen bevestigingsmail na de aanmaak van je account of het plaatsen van je bestelling? Check eens je ongewenste mail of spam. Accepteer in deze mail ons e-mailadres als "Betrouwbaar". Zo vind je onze mails in de toekomst gewoon in je mailbox terug.
Heb je helemaal geen mail ontvangen? Neem contact op met de klantendienst via het contactformulier.
Eens je een account hebt aangemaakt, is het niet mogelijk om je particulier account te veranderen naar een bedrijfsaccount, of omgekeerd. Wil je toch een ander type account? Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres of neem contact met ons op via het contactformulier. Wij verwijderen daarna je huidige account zodat jij een nieuw account kan aanmaken met hetzelfde e-mailadres.
Om je account volledig te verwijderen, neem je contact met ons op via het contactformulier. Zo kunnen wij de juiste procedure in gang zetten.
We hebben respect voor het privéleven van iedereen die met ons in contact komt. Daarom worden ingevoerde persoonsgegevens enkel intern gebruikt en in geen geval verstrekt aan derden. We nemen bovendien de nodige technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beschermen tegen de toegang van anderen. Natuurlijk heb je steeds het recht je persoonsgegevens op te vragen, te verwijderen of aan te passen.
Je wordt V.I.B. door je aan te melden via je online account. Ga naar ‘Mijn account’> ‘Mijn account aanpassen’. Vink onderaan de pagina de checkbox aan: 'Ja, schrijf ik ontvang graag promotionele communicatie en aanbiedingen van Bon’Ap. Hierdoor word ik V.I.B., Very Important Bon’Apper.'
Heb je nog geen online account? Registreer je vandaag nog!
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link om je ‘voorkeuren’ te wijzigen. Klik op de link en volg de instructies. Let op, je zal twee keer moeten bevestigen dat je je gegevens wil wijzigen. Dat is een extra beveiliging zodat niemand anders aan jouw gegevens kan.
Controleer of de nieuwsbrief tussen je ongewenste berichten is terechtgekomen. Zo niet, ga naar het inschrijvingsformulier onderaan deze pagina. Vul je e-mailadres nogmaals in en klik op "Inschrijven". Krijg je nog steeds niets? Dan liep er iets mis in ons systeem. Contacteer in dat geval de klantendienst.
Registreer of meld je eerst aan als bedrijf of VZW/organisatie. Met dit account kan je online Click&Collect of BOX-bestellingen plaatsen.
Een Click&Collect bestelling betaal je aan de kassa bij afhaling. De factuur kan je aan de kassa vragen. Aan het begin van de maand wordt dan een verzamelfactuur verzonden.
Een BOX-bestelling betaal je vooraf online. De factuur van een BOX-bestelling vraag je aan via ons contactformulier. Vergeet je bestelnummer niet mee te geven. Ook hier wordt aan het begin van de maand een verzamelfactuur verzonden.
Als bedrijf kan je ervoor kiezen om een factuur te ontvangen voor je bestelling. De factuur dien je steeds aan de kassa te vragen. Zorg dat je je btw-nummer bij de hand hebt voor een snelle werking. Aan het begin van de maand wordt dan een verzamelfactuur verzonden.
Wil je als particuliere klant een factuur voor jouw bestelling ontvangen? Je kan deze online via het contactformulier aanvragen of aan de kassa in de winkel.
Wanneer je in grote hoeveelheden koopt, kan je op bepaalde producten korting krijgen. Zo geniet je van een mooie hoeveelheidskorting op onder andere vers vlees, traiteurproducten of pasta’s. Heb je een specifieke vraag hierrond? Contacteer ons dan via het formulier.
Wij zoeken gepassioneerde medewerkers die klantgericht zijn, graag in teamverband werken en op zoek zijn naar een afwisselende job met verantwoordelijkheid. Iets voor jou? Bekijk alle vacatures.
Of ga je liever aan de slag op onze hoofdzetel in Aalter? Met meer dan 100 smakelijke functies vind je sowieso een job die bij jou past. Ontdek alle vacatures op de hoofdzetel.
In de winkel aanvaarden wij cash en elektronische betalingen. Je kan ook betalen met een kredietkaart. Daarnaast kan je bij ons ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen.
Cadeaubonnen kunnen enkel ter plaatse in een Bon'Ap-winkel naar keuze aangekocht worden. Onze bonnen koop je in vouchers van €5 en zijn geldig in alle Bon'Ap-winkelpunten.
Zit je nog steeds met een vraag?
Vul het contactformulier in en wij helpen je graag verder!