Geen zorgen, het overkomt de beste. Klik op "Wachtwoord vergeten" onder "Mijn account". Daarna ontvang je een mailtje om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Je kunt je gegevens makkelijk aanpassen via "Mijn account". Het type account (privé, bedrijf of organisatie) kan je echter niet aanpassen. Wil je jouw e-mailadres veranderen? Klik dan op de knop "E-mail aanpassen". Je ontvangt een bevestigingsmail op je nieuwe mailadres en kan daarna deze wijziging bevestigen.
We hebben respect voor het privéleven van iedereen die met ons in contact komt. Daarom worden ingevoerde persoonsgegevens enkel intern gebruikt en in geen geval verstrekt aan derden. We nemen bovendien de nodige technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beschermen tegen de toegang van anderen. Natuurlijk heb je steeds het recht je persoonsgegevens op te vragen, te verwijderen of aan te passen. Om je account volledig te verwijderen, neem je contact met ons op via het contactformulier. Zo kunnen wij de juiste procedure in gang zetten.
Klik bovenaan op "Inloggen" en klik op "Registreren". Duid het juiste type aan: "Bedrijf" of "Vzw/organisatie". Verder kun je kiezen hoe je jouw facturen wenst te ontvangen: maandelijks of per bestelling.
Ontving je geen bevestigingsmail na de aanmaak van je account of het plaatsen van je bestelling? Check eens je ongewenste mail of spam. Accepteer in deze mail ons e-mailadres als "Betrouwbaar". Zo vind je onze mails in de toekomst gewoon in je inbox terug.
Eens je een account hebt aangemaakt, is het niet mogelijk om je particulier account te veranderen naar een bedrijfsaccount, of omgekeerd. Wil je toch een ander type account? Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres of neem contact met ons op via het contactformulier. Wij verwijderen daarna je huidige account zodat jij een nieuw account kan aanmaken met hetzelfde e-mailadres.
Onderaan deze pagina vind je een inschrijvingsformulier. Vul je e-mailadres in en klik op "Inschrijven". Vanaf nu blijf je altijd op de hoogte van onze promo's en nieuwigheden.
Controleer of de nieuwsbrief tussen je ongewenste berichten is terechtgekomen. Zo niet, ga naar het inschrijvingsformulier onderaan deze pagina. Vul je e-mailadres nogmaals in en klik op "Inschrijven". Krijg je nog steeds niets? Dan liep er iets mis in ons systeem. Contacteer in dat geval de klantendienst.
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link om je gegevens te wijzigen. Klik op de link en volg de instructies. Let op, je zal twee keer moeten bevestigen dat je je gegevens wil wijzigen. Dat is een extra beveiliging zodat niemand anders aan jouw gegevens kan. Safety first uiteraard!
In het vakje met je mailadres geef je jouw nieuwe e-mailadres door waarop je de nieuwsbrief wil ontvangen. Ook hier werd een extra veiligheid ingebouwd: een aantal tekens van je mailadres werden vervangen door sterretjes.
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link om je gegevens te wijzigen. Klik op de link en volg de instructies. Let op, je zal twee keer moeten bevestigen dat je je gegevens wil wijzigen. Dat is een extra beveiliging zodat niemand anders aan jouw gegevens kan. Safety first uiteraard!
Als je je uitschrijft uit de nieuwsbrief, blijven je gegevens bewaard in ons systeem. Schrijf je je opnieuw in? Dan wordt je profiel opnieuw geactiveerd. Als je je gegevens volledig wil laten verwijderen, neem je contact met ons op via het contactformulier. Steeds tot jouw dienst.
Om online te bestellen heb je een account nodig. Je kan deze aanmaken voor je je winkelmandje vult, of tijdens het bestellen. Zoek via het menu of de zoekfunctie de producten die je wil bestellen en voeg ze toe aan je winkelmandje. Heb je alles toegevoegd? Klik op je winkelmandje om verder te gaan en doorloop de stappen om je bestelling te bevestigen. Onze medewerkers zetten je bestelling klaar in de winkel op je gekozen tijdstip. Betalen doe je aan de kassa van de winkel.
Wanneer je online bestelt, kan je zelf kiezen in welke Bon'Ap-maaltijdwinkel je de producten afhaalt. Hou er rekening mee dat je je bestelling 2 werkdagen op voorhand plaatst.
Let wel, plaats je jouw bestelling na 17 uur, dan moet je 3 werkdagen rekenen. Bijvoorbeeld: bestel je op maandag na 17 uur, dan krijg je automatisch donderdag als eerste afhaalmoment te zien.
Je kan voor de dag van afhaling zelf een tijdstip kiezen. Je bestelling wacht op jou in het atelier. Vraag aan een medewerker om deze voor je te halen.
We zetten je producten met veel zorg klaar. Als een product niet voorradig is, stellen we een gelijkaardig alternatief voor. Je kiest zelf of je het artikel al dan niet aanvaardt. Hebben we geen alternatief, dan belt een winkelmedewerker je op.
Een bestelling kan je online niet aanpassen. In dat geval telefoneer je naar jouw gekozen winkelpunt en pas je jouw bestelling telefonisch aan. Klik hier om de gegevens van jouw winkel te vinden. Klik vervolgens door naar de winkelpagina om het telefoonnummer te zien.
Loopt er op een bepaald product een promo, dan wil je daar uiteraard graag van genieten. Hoe ben je er nu zeker van dat je de promo ontvangt? We geven je een voorbeeld: loopt er op de preparé een promo van 400 g + 200 g gratis, bestel dan online 400 g. De 200 g krijg je er sowieso gratis bovenop wanneer je komt afhalen.
Ja. Je controleert je reservatie in het afhaalpunt en beslist dan of je de reservatie betaalt en meeneemt. Pas wanneer je betaalt aan de kassa van het afhaalpunt, heb je je reservatie officieel gekocht.
Ontving je geen bevestigingsmail na de aanmaak van je account of het plaatsen van je bestelling? Check eens je ongewenste mail of spam. Accepteer in deze mail ons e-mailadres als "Betrouwbaar". Zo vind je onze mails in de toekomst gewoon in je inbox terug.
Een Bon'Ap Box is een online bestelling die voor jou wordt klaargezet in de winkel. Je betaalt online en haalt je box af op het aangeduide punt in de winkel.
Bestellen voor 11 u. = afhalen vanaf 12 u. Stel zelf je pakket samen met een broodje, salade of bereide maaltijd en voeg nog lekkere extra's toe zoals een drankje en/of een dessertje. Zo verlies je geen tijd tijdens je middagpauze, handig toch?
Wanneer je een box online bestelt, win je tijd! Omdat je online bestelt én betaalt, hoef je niet aan te schuiven. Niet aan het broodjesmeubel én niet aan de kassa. Gewoon oppikken en genieten. Da's pas pauze.
Je kiest zelf in welke maaltijdwinkel je je box komt ophalen. Als je al klant bent, wordt automatisch het afhaalpunt voorgesteld waar je de laatste keer boodschappen afhaalde. Ben je een nieuwe gebruiker? Kies eerst je winkelpunt en vul daarna je box. Bestel je voor 11 uur, dan kan je dezelfde dag nog afhalen vanaf 12 uur. Bestel je na 11 uur, dan kan je pas de volgende dag afhalen. Je box ligt voor je klaar in de gekozen winkel op het door jou gekozen moment. Vraag een medewerker aan het broodjesmeubel om jouw box. Opgelet: Bon'Ap Box is momenteel nog in testfase en is daarom nog niet in overal beschikbaar. Wil je weten of de Box al in jouw filaal beschikbaar is? Neem dan een kijkje op www.bonapbox.be
Meld je aan of klik op "Mijn account" en check je bestellingen. Daar zal jouw Bon'Ap Box tussen staan met de status 'Betaald'. Je krijgt ook een bevestigingsmail in je mailbox. Staat je bestelling er niet tussen? Dan liep er wat fout. Probeer het in dat geval opnieuw.
Wil je jouw bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantendienst via het contactformulier of op 09 216 73 10. Na akkoord, sturen zij je door naar het Bon'Ap-filiaal. Neem zeker de bevestigingsmail met het betaalde bedrag mee. Zo kan de winkelmedewerker de bestelling annuleren in jouw account en de box onmiddellijk terugbetalen.
Wanneer je een Bon'Ap Box online bestelt en betaalt, ontvang je geen acties en/of promoties. Je geniet enkel van de lopende acties en promoties wanneer je aankoopt en betaalt in het winkelpunt zelf. Acties of promoties die dus zichtbaar zijn op de website, gelden niet op een Bon'Ap Box.
Je hebt twee keuzes. Ofwel kies je voor een verzamelfactuur ofwel voor een gewone factuur.
Kies je voor een verzamelfactuur dan vind je deze 1 keer per maand terug in je account onder facturen. De verzamelfactuur van de vorige maand vind je altijd de volgende maand voor de 10e van de maand terug.
Kies je voor een gewone factuur, dan ontvang je die zo snel mogelijk via jouw account.
We bedelen onze Bon'Ap folder tweewekelijks in een afgebakend gebied rond een bepaalde winkel. Woon je niet in dat gebied? Dan vind je de folders steeds online of in de winkel terug.
Voorlopig kan dit alleen nog maar ter plaatse in een Bon'Ap-winkel naar keuze. Onze bonnen koop je in vouchers van €3 en zijn geldig in alle Bon'Ap-winkelpunten.